Porównanie lokat

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #28443
    aneczka69
    Guest

    Jeśli szukacie dobrych produktów bankowych polecam stronę – lokaty bankowe – tutaj znajdziecie najważniejsze informacje.

    #29462
    Anonymous
    Guest

    Dzięki, na pewno sprawdzę.

    #29463
    Anonymous
    Guest

    O, też chętnie przejrzę.

    #29464
    Anonymous
    Guest

    Jest mnóstwo takich stron. Nie wiem czy znajdę tam coś odkrywczego.

    #29465
    Anonymous
    Guest

    Strony z porównaniami to bardzo dobre źródło informacji. Pod warunkiem, że są prowadzone rzetelnie i zawierają świeże informacje.

    #29466
    Anonymous
    Guest

    Fajnie, tylko jak odróżnisz strony prowadzone rzetelnie od tych mało wiarygodnych?

    #29461
    Anonymous
    Guest

    Faktycznie to może być problem. Ja ostatnio znalazłem całkiem dobrą stronę o bankowości. Znajdziesz tam też porównanie kont – moim zdaniem bardzo dobre + coś bardzo fajnego – ranking kont osobistych, ale okiem internautów. Można głosować 🙂

    Zerknij, moze Ci sie przyda 🙂

    http://www.konto-bankowe-24h.pl/ranking-kont-bankowych/ranking-porownanie-kont-osobistych/

    #29468
    Anonymous
    Guest

    Aaa! Zapomniełbym. Na tej samej stronie znajdziesz też opisy wszystkich banków i najnowsze promocje jakie oferują poszczególne placówki 😀

    Podrzucam link: http://www.konto-bankowe-24h.pl/konto-bankowe/promocje-kont-bankowych/

    #29467
    Anonymous
    Guest

    Hmm niestety bardzo często na tych wszystkich stronach podają rankingu tylko ze względu na reklamę poszczególnych banków…Już niestety parę razy sie nacięłam na to, a później okazywało się, że są lepsze ofert niż te w rankingach. Jedyny który sprawdził się do tej pory to ten na stronie http://oszczednoscionline.pl/lokatyinternetowe” class=”bbcode_url”>http://oszczednoscionline.pl/lokatyinternetoweOstatnio zakładałam lokatę, a wcześniej konto oszczędnościowe i faktycznie ich propozycje sie pokrywają. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    #29469
    Anonymous
    Guest

    Ja zazwyczaj korzystam własnie z rankingów bankowych. Ostatnio z żoną nie wiedzieliśmy na jaką lokate bankową się zdecydować, ale na szczęście trafiliśmy na stronę http://oszczednoscionline.pl/ranking-lokat” class=”bbcode_url”>http://oszczednoscionline.pl/ranking-lokat, mają na prawdę sprawdzone informacje.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.