Monitoring punktu usługowego

News Forums Pozostałe tematy Elektronika komputery, tablety, komórki Monitoring punktu usługowego

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #28587

    rossm

    Planujemy w najbliższej przyszłości zamontowanie kilku kamer przed wejściem oraz w pomieszczeniach w których obsługujemy klientów. Zastanawiamy się która opcja będzie najkorzystniejsza pod tym względem? Jakie kamery wybrać, ile kamer w pomieszczeniu oraz jaki sprzęt do zapisu?

    #30681

    Anonymous

    Jest kilka rzeczy na które należy zwrócić uwagę. Wybór sprzętu: kamery i rejestrator ip czy analogowy czy hybrydowy. Hybryda powstała stosunkowo niedawno. Jej głównym celem jest łączenie technologii analogowych i hybrydowych.

    Nie schodziłbym poniżej 1,3 mpx z full hd.

    Koszt kamer od kilku stówek w górę. Zwyke od 300-400 zł w górę. Rejestrator lepiej żeby nie był z najniższej półki, z tego względu, na to aby się nie zawiesił. Szukaj na CTR: http://www.ctr.pl/

    Mają tam duży wybór jak coś.

    #30682

    Anonymous

    Można także zastosować systemy kolejkowania i to też wspomoże monitorowanie bo dzięki temu będziemy wiedzieli w jakich sprawach i w jakich godzinach klienci przychodzą do nas.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

NAJPOPULARNIEJSZE

NOWOŚCI