Reply To: Promocja firmy

#31376

Anonymous

Ja w swojej strategi reklamowej postawiłem na e-mail marketing. Ogólny wygląd i treść mailingu decydują o tym, czy odbiorca przeczyta ofertę i w nią kliknie. Wiadomość powinna być atrakcyjna i jednocześnie prosta w odbiorze. Mając kilka sekund na przykucie uwagi i przekazanie sensu oferty, trzeba zadbać o to, żeby dobrze oddać wartość naszych produktów w wiadomości. Co więcej, trzeba się też upewnić, że subskrybenci będą wiedzieć, co należy wykonać po przeczytaniu maila. Wezwanie do działania, powinno wprost nakierować ich na naszą stronę docelową lub innego miejsca, na które chcemy ich w danym momencie przekierować. Proces wdrożenia email marketingu nie musi być skomplikowany. Najważniejsze jest aby nasza baza odbiorców była dostosowana do profilu naszej działalności. Samemu bardzo często w tym miejscu popełniamy najwięcej błędów, bo nie potrafimy dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. W takich sytuacjach najkorzystniejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z oferty bazy danych przygotowanej przez specjalistyczne firmy.

NAJPOPULARNIEJSZE

NOWOŚCI